Voor iedere klacht een juiste behandeling!

Jaaroverzicht 2013

Inmiddels zijn we alweer een aantal weken onderweg in 2014 en lijkt het ons mooi om terug te blikken op 2013.

Het jaar 2013 is namelijk voor Centrum Evers een bijzonder jaar geworden, waarbij wij ons goed hebben weten te vernieuwen, geprobeerd hebben onze kwaliteit te behouden en zelfs als praktijk zijnde nog zijn gegroeid.

Zo is de Krullaards Perfect Reset-behandeling ingevoerd bij ons, wat zeer bijzondere positieve resultaten heeft opgeleverd. Deze methode zorgt ervoor dat mensen met specifieke klachten in korte tijd van de desbetreffende rug-/nekklachten worden verlost op revolutionaire wijze.

In september zijn wij als praktijk een revalidatieafdeling gestart, zodat wij multidisciplinaire zorg kunnen leveren aan patiënten met specifieke klachten die deze zorg dienen te hebben. Zo hebben wij inmiddels een revalidatiearts, maatschappelijk werkster, coach, ergotherapeut en voedingsdeskundige in dienst.

Bovenal zijn wij erg trots op het feit dat wij als praktijk een volumegroei (groei van aantal behandelingen/patiënten) hebben weten te behalen van 13%. In deze moeilijke tijd is dit een resultaat dat ons bijzonder tevreden stemt.

De therapeuten zijn zich ook door blijven ontwikkelen. Zo hebben we sinds 2013 2 oedeemtherapeuten en 2 sportfysiotherapeuten en een Dry-Needling-therapeut erbij. En zijn/worden er interessante cursussen gevolgd als manuele therapie en McKenzie-therapie. Ook hebben wij met alle collega’s de BHV-cursus weer met voldoening afgerond.

Van de patiënten hebben wij een gemiddelde beoordeling gekregen van een 8,9. Een erg hoog cijfer dat ons blij en trots maakt. Wij gaan er daarom ook alles aan doen om dit cijfer minimaal te evenaren in het komende jaar.

Inmiddels zijn we dus aanbeland in 2014 en willen wij als praktijk ervoor zorgen dat wij, ondanks de moeilijke periode waar de fysiotherapie zich in bevindt, ons blijven profileren, ons blijven doorontwikkelen en kwaliteit blijven leveren op de voor ons bekende en vertrouwde manier.

Wij hebben er in ieder geval veel zin in!!