Voor iedere klacht een juiste behandeling!

Feedback & Klachtenregeling

Uw mening telt!

 

Feedback: 

Centrum Evers wil heel graag weten wat u van onze zorg vindt. Er zijn verschillende mogelijkheden om uw mening te geven over de zorg die u krijgt van ons en uw ervaring bij onze praktijk. 

– Persoonlijke feedback tijdens behandelingen. 

– Daarnaast maken wij gebruik van Zorgkaart. Middels Zorgkaart kunt u (anoniem) de praktijk en of behandelaar beoordelen. De beoordelingen zijn voor cliënten online in te zien waardoor de zorg die wij bieden transparant is. 

– Een ander middel is de vragenlijst verzorgd door Qualiview welke u, met uw toestemming, toegestuurd krijgt van de behandelaar. Hierin kunt u de behandelaar, behandeling en praktijk (anoniem) beoordelen. Maandelijks wordt dit geëvalueerd door onze behandelaars en management en proberen wij op basis van uw mening en tips onze zorg beter te maken. 

– Uiteraard vinden wij het ook leuk wanneer u een testimonial schrijft. Zie hier de verwijzing naar bestaande testimonials.

– Ideeënbox – Een plek waar u suggesties, ideeën en voorstellen kwijt kunt 

 

Klachtenregeling: 

Alle medewerkers van Centrum Evers doen hun best om u zo goed mogelijk te helpen. Helaas kan het voorkomen dat u een klacht heeft of ergens ontevreden over bent. Wij waarderen het wanneer u deze klacht in eerste instantie bespreekt met uw behandelaar. Zo kunnen jullie samen tot een oplossing komen.  

Indien u hier samen niet uitkomt, kunt u als u dit wilt een klacht bij ons indienen. Centrum Evers hanteert in eerste instantie een interne klachtenregeling. Onze voorkeur gaat uit om een email te sturen naar klacht@centrumevers.nl. De klacht zal dan behandeld worden door onze interne klachtenfunctionaris Freek Hebing. Indien Freek niet aanwezig is dan zal Jan Evers de klacht behandelen. Wij zullen de klacht oppakken en bespreken. Uiterlijk binnen 14 dagen nemen wij contact met u op om hierover verder in gesprek te gaan. 

Als u vindt dat het gesprek geen bevredigende oplossing heeft opgeleverd dan kunt u een klacht indienen bij onze externe klachten/geschillencommissie. Hier kunt u in de onderstaande link meer over lezen. 

https://www.kngf.nl/praktijkvoering/de+praktijk/klachtenregeling.html