Voor iedere klacht een juiste behandeling!

Kwaliteit en borging

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze medewerkers.

Kwaliteitsnorm

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze medewerkers, kwaliteit is een breed begrip. Wij leggen de interne lat behoorlijk hoog en met een aantal processen zorgen wij ervoor dat de kwaliteit wordt getoetst en ontwikkeld.

Processen ter waarborging van kwaliteit

– Interne scholing, toetsing vaardigheden/klinische testen en klinimetrie.
– Externe scholing voor het behalen van de accreditatiepunten.
– Controle op VOG (gemeentelijke Verklaring Omtrent Gedrag).
– Iedere fysiotherapeut krijgt begeleiding van een vakcoach.
– Jaarlijks verplicht reanimatie – AED.
– Er vinden cliëntinterviews plaats, daarbij gaan we met onze cliënten in gesprek en vragen hoe ze therapeut en praktijk hebben ervaren.
– Tweewekelijks worden de resultaten vanuit de CQ-index (vragenlijsten die door cliënten worden ingevuld op uitnodiging van de zorgverzekeraar) geanalyseerd. Betrokken medewerkers worden geïnformeerd over resultaat, en de tips van onze cliënten worden waar mogelijk toegepast in de praktijk.
– Tweewekelijks worden de resultaten op de Zorgkaart geanalyseerd. Betrokken medewerkers worden geïnformeerd over het resultaat, en de tips van onze cliënten worden waar mogelijk toegepast in de praktijk.
– Driemaal per jaar hebben alle medewerkers gesprekken met onze afdeling Personeel & Organisatie. Hierin komt ontwikkeling, voortgang en beoordeling aan bod.

 

Direct een afspraak maken

Vul hieronder ons formulier in en maak direct een afspraak!

Freek Hebing

COPD
Fysiotherapie
Handtherapie
Medical taping

f.hebing@centrumevers.nl

“Zonder Freek had de praktijk niet gestaan waar we nu staan.”

Testimonial

Dhr. Andries Blaak (23) uit Barneveld

Fysiotherapie

“Iedereen heeft het wel eens, last van zijn rug waar je mee door loopt. Maar als het te erg wordt en je kan direct terecht bij je fysiotherapeut waar je wel vaker behandeld wordt... dat vind ik klasse! Na één behandeling was ik van de klachten af, dus na een controle en wat tips verlaat er een tevreden klant, zonder klachten, het pand! Ga zo door.”